Sky light
Kontrak Cinta Kita: cerpen berantai
Jumaat, 6 Januari 2017 {0} | Leave a comment ?


Assalamualaikum. Hyep, salam jumaat sahabat.

Korang masih ingat blog novel aku tak?
Saje tanya, mana tahu kot-kot ada yang lupa
sebab aku pun dah lama tak merapu pasal novel kat sini enn
So, sempena new years eve ritu aku ada tulis satu
pasal orang kahwein kontrak.
Aku rasa cerita ni sweet je. but in a slight s&m way. /gehh

and kalau aku belum bagitau korang
(aku ni selalu lupa apa yang tulis kat blog ni)
AKU AKAN PERGI UMRAH BULAN NI
sebab tu lah, aku schedule-kan segala post yang ada.
laju je aku taip cerita ni tanpa sedikitpun menghiraukan peperiksaan yang sedang berlangsung. gila betul
//alah, mengaku je lah kau excited sebab ada orang visit blog kau.. ==

so silakan enjoy cerita ni kat blog aku. two times a week, as scheduled
(tapi walaupun masa tu tulis pukul 2 yang sebenarnya dia publish lebih kurang pukul 6 waktu malaysia. Aku sendiri pun tak ingat aku set ikut time mana sampai dia jadik gitu.)

edit: 
Oh, ya! aku lupa nak warning korang. 
dalam citeni aku banyak tulis pasal makanan. 
maybe sebab stres belajar, so aku lapar.
lagipun, aku ni kalau dok rumah makan sekali sehari walaupun perut lapar minta makanan.
sebab tu lah.. sampai sanggup aku search resepi. mungkin jugak sebab tengah tulis pasal orang mengandung. so nak masukkan unsur-unsur mengidam di situ
siapa kata orang mengandung je yang mengidam? dah tu yang batu belah batu bertangkup tu mak dia mengandung eh?

aku mengidam nak makan sedap/besar ...

k, adios wassalam ~








CREDITS
Themes by Apis
Sidebar by Wana
Backgrounds : Nana
Others : Wanaseoby