Sky light
excited ; i have fans?
Selasa, 17 Januari 2017 {0} | Leave a comment ?

hyep, assalamualaikum..
korang tahu enn pasal cerpen berantai aku yang paling baru tu.. Kontrak Cinta Kita.
well, tahun 2017 ni aku start blogwalking guna url blog novel. so orang pon dok visit situ terus.. lagipun aku post kat insta aku bloopers of every episode as it is published. i mean aku schedulekan citer ni biarpun actually aku dah siap tulis sampai habis. and i literally screenshot and post kat insta.

so theres this blogger, dia ushar KCK ni enn dier follow pulakkk.

erk.. pastu dier dok komen-komen enn. aku macam terharu menengoknya.. *blush-blush*
komen dier tu jadi pembakar semangat pulak untuk aku. aku pulak yang semacam tak sabar nak menunggu komen seterusnya semacam mana diorang tak sabar menungu episod seterusnya. inilah perasan seseorang yang ada fans ekk.. tak sabar nak puaskan hati fans.. huhuhu

tapi kann..

ada satu ni aku tulis (citer lain)
aku tak tahu nak buat apa dengan benda ni .. aku buat sebab nak ekspres kan kemalasan sendiri je.
pastu aku publish. saje-saje lah.. enta kenapa entah aku tak delete jer...
pastu si dier ni kata this is good in all caps pulak tu.
aku dah garu kepala. serius ke aku nak menyambung citer ni.

dah la darah dan daging tu janji nak buat dek kha's story tapi tak buat-buat..
novel hanyut, pelangi and setia cinta takyah citer lah dah berapa tahun aku tak update.. urghhhh

dilema

satu per satu lah kan.. lagipun sem depan aku akan jadi lebih sibuk daripada sem ni. so lantaklah hahahaha

kbai.







CREDITS
Themes by Apis
Sidebar by Wana
Backgrounds : Nana
Others : Wanaseoby