Sky light
setia cinta ending ; at last
Rabu, 18 Januari 2017 {0} | Leave a comment ?

hyep assalamualaikum.
siapa ingat lagi cerita setia cinta? yang ada tasnim dengan hud tu..?
at last, aku dah tulis ending cerita tu. maybe orang akan marah sebab aku habiskan dengan sabil lewa. buat the truth is aku dah takde idea nak panjangkan lagi cerita tu. biarlah cerita tu macam tu je..
nasib baik aku tulis jugak ending dier. kalau aku biar tergantung takde update langsung?

http://irene24434adler.blogspot.com/2017/02/setia-cinta-23.html

orang yang follow cerita ni dari awal akan tahu yang cerita ni memang penuh kesedihan.
aku habiskan pun sebab kawan aku dah perli aku. lagipun berapa lama lagi aku nak biarkan kat dalam draft?

dier comment kat insta hahaha. dier ni memang bestfriend aku sejak form4. kitorang pun memang satu kepala, so dier macam boleh baca fikiran aku hahahahaha







CREDITS
Themes by Apis
Sidebar by Wana
Backgrounds : Nana
Others : Wanaseoby