Sky light
the day
Selasa, 3 Mac 2015 {0} | Leave a comment ?

assalamualaikum.

tamatlah sudah penantian selama tiga bulan menunggu result spm.
dahsyat betul ya?
aku takde lah target sangat pun. redha je apa adenya.
cuma bile aku dgr yg 11A & 12A tu masing-amsing cuma sorang and bukan aku..
so aku jadi tak ambil peduli.
x sangka pula nama aku disebut kemudiannya. 7A bertiga.

didnt react sebab mase tu tgh tgk phone.
i thought i was neutral. but then my sis said suara aku bergetar nervous.
*angkat bahu*

memula aku malas nak btau orang result aku.
but.. you just cant resist when everybody's asking.

and aku jawab 3A. haha

aku x tahu kawan aku set nak makan kat warung dekat sekolah tu.
seb baek ade orang nak gi ktm gak buleh tumpang.
but then kitorang punye tawaf tu.. merata sekolah sebelum gi makan. solat dulu.. jumpe bebudak junior.. makan pukul 3.
time makan tu xde la borak banyak sangat. maybe sebab hari2 bertemu di whatsapp.

then gi ktm dgn kawan sorang tu macam2 borak. ye lah mmg bosan pun.
aku turun kl sentral, tuka lrt. dier terus ke gombak.
turun pusing2 sikit kat nu sentral. sajer. sebab takpernah naek situ kot..
jumpe kedai typo. fikir nak beli. tapi lepas kena tegur "x buleh ambil gamba" aku terus hilang mood tu. bukan ape, tak biase, mmg respon aku camtu. kene tegur terus terdiam..
kononnya nak dinner dulu, alih2 beli anne marie's pretzel. then balek.
kene marah pula sebab sampai maghrib2.

and you know what? tertinggal slip and segala sijil kat dalam kereta kawan. omg

w'ever. nti ahad jumpa dia. kat karnival uni.
rase cam nak gi serdang la..

k lah i think thats enough. see you later. wassalam!







CREDITS
Themes by Apis
Sidebar by Wana
Backgrounds : Nana
Others : Wanaseoby