Sky light
lusa - result spm
Ahad, 1 Mac 2015 {0} | Leave a comment ?

assalamualaikum..!!!

*alamak, excitednya/?*

hyep. nampaknya trending batch 97 sume tgh berdebar tunggu nak memegang slip result.
aiyoo. kalu orang laen, maybe scared, butterfly in the stomach.. aku? excited!! entah la.. excited gile smpi dah pilih baju nak pakai lusa nti.
maybe sebab rindu giler kat kengkawan kot? *ahha*
lagipon nak tunjok kat diorang muka aku dah bersih skit *kantoi agenda tersembunyi*
tapi slack.. -semalam langgar pantang. and pagi tadi plak gi kenduri- jerawat naek pula !! t,t

hmph.

bila dah dok fikir pasal result nak dekat..
rasamacam ade banyak benda lagi aku nak buat sebelum masuk u..
ntah bile nak settle ntah? :(

aku dah seminggu tak whatsapp..
henpon aku.. bateri kembung.. maleh nyer nak keluar beli bateri...
syan kawan aku dok tunggu jawapan dari soalan dier dari hari tu..

TT TT TT TT TT TT TT TT TT

k. tu je kot. bye, wassalam!
*such short update*







CREDITS
Themes by Apis
Sidebar by Wana
Backgrounds : Nana
Others : Wanaseoby