Sky light
Terkenang ; suatu mimpi
Khamis, 23 Mac 2017 {0} | Leave a comment ?

Hye, assalamualaikum.
Semalam.. Kawan lama aku comment kat satu post ig. Aku post gamba aku tutup muka. Gamba tu kabur, and nampak cincin cantik yg adik aku belikan. Cincin tu bentuk star and warna agak2 emas, tapi cincin beli kat pasar je tak sampai rm10. Disebabkan gamba tu kabur, tak nampak bentuk star kat cincin tu, just nampak kaler gold gitu je..
Pastu kawan aku tu tanya, dah tunang ke? 😂😂😂
Aku macam tak boleh move on dengan soalan ni...

Tetiba, pagi ni aku teringat..
Time sekolah menengah dulu.. Aku selalu mimpi kahwin dengan crush aku. Tapi bukan scene naik pelamin ke  scene akad nikah ke.. Tapi scene kitorg duduk berdua berbincang kat satu tempat (tempat tu public, tapi time tu kitorg berdua je yg ade kat siti) then datang pegawai agama tangkap kitorg khlawat kononnya.. Haha, a bit hilarious. Act, aku tak tau pun kitorg kahwin ke tak sebab nanti mesti akan ada org back up kitorg, maksudnya kitorg settle cara baik la then xde la kena tahan ke apa..
Sampai sekarang aku still tak tau apa maksud mimpi tu. Is it means yg dia mmg jodoh aku ke atau tak?
Tiga kali tau aku mimpi, jalan cerita pun hampir sama je..

Tapi lepas lama dah aku tak mimpi.. Time form 5 aku mimpi sekali lagi.. Dalam mimpi tu, xde orang yg dapat back up aku.. And sumorg tengok aku semacam je.. Lepas mimpi yg ni, aku jadi serik. Aku tekad nak lupakan dia..

Tapi haha tekad tu tak ke mana sangat pun.. Time nak habis matrik, aku tetiba tertegur dia kat WhatsApp. So.. Hmm...

Begitulah ceritanya.

Maybe act, it just means im missing him







CREDITS
Themes by Apis
Sidebar by Wana
Backgrounds : Nana
Others : Wanaseoby