Sky light
life ; questionnaire
Sabtu, 31 Disember 2016 {0} | Leave a comment ?


guys, help me here. 

assalamualaikum. hey, salam akhir untuk 2016.

so, tadi aku baru perasan ade orang cbox aku. so, aku pun berblogwalking sekejap. kebetulan memang ada terfikir nak bw-ing, sebab blog aku ni sunyi sangat tak nampak viewers. lagi2 blog novel enn, siapalah oenulis kalau xde pembaca. lagi2 dengan cerita darah daging, perlukan nasihat di situ. //i think my writing style has wrecked *sigh/ 
so dari satu blog ke satu blog, aku pun terjumpalah satu tag ni. you know tagging2 macam liebster award tu, saje2 perkenalkan diri... so aku pun ingat, aku tak letak apa2 pengenalan pun dekat blog. hanya nama dan umur. hmm.. x menarik kan. jadi sekali sekala sempena 2017 ni nak buat satu post pasal diri aku. but you know me, aku bukan tahu sangat bab describing things lagi2 describe diri sendiri. 
jadi nak mintak tolong, 
pilihkan soalan2 yang korang nak aku jawab. 

hehehe, gedik enn.. boleh je nak pilih sendiri and jawab sendiri and post sendiri. 

kk, esok 1hb, ada test. so, selamat tahun baru kepada yang menyambutnya. :)))







CREDITS
Themes by Apis
Sidebar by Wana
Backgrounds : Nana
Others : Wanaseoby