Sky light
nanowhite spot corrector first impression
Rabu, 22 April 2015 {0} | Leave a comment ?

haha. hyep, assalamualaikum

tumben kan aku buat review?
actually bukan tempat aku nak buat review ni sume. aku budak mentah je.
tapi alang2 produk ni pun baru lagi.. apa salahnya.

first impression.
masa first time aku guna, aku bukan dalam skincare routine aku yang sepenuhnya. tak packing betul2 kan time kat ganu hari tu.
masa tu aku beli dgn nivea mask.



time gune mask tu ade gatal2 sket.

then aku letak spot corrector ni,
aku nampak muka aku merah2. aku dah agak dah. aku tak sesuai dengan tea tree oil.
macam yg korang tahu, produk nanowhite yg baru ni, yg nampak cam utk teens. berasaskan tea tree oil, vit c, n sea algae.
tea tree oil, is like astringent(?) i think. sesape yg kulit kering/sensitif, fikir betul2 sebelum beli. samada beli lain, or korang nak try dulu? rm 18 gitu. labur lah sukati korang.
vit c plak dier akan buat muka jadi photosensitive. maksudnya, sekejap bawah matahari equals to bahana. pakai lah sunblock ye.
sea algae..... i donno. no comment.

pastu dier sruh letak moisturizer kemudian.
aku pon letak ler minyak rambut. since aku tak bawak moisturizer enn
btw, aku x pakai toner lagi.
then, gatalnye !!! GRR!
pastu aku pon pakai la salt apray aku tu..
itupon tak hilang gatal lagi....

hmm. ini baru first time use. nanti dah habes sebotol tu aku btau lagi ye..

bye. wassalam


Label:








CREDITS
Themes by Apis
Sidebar by Wana
Backgrounds : Nana
Others : Wanaseoby